منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة


 
اليوميةمكتبة الصورس .و .جالرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ahmed hasan
محاسب بيحاول يوصل
محاسب بيحاول يوصل
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : الشعر والكتابة و النت و الكلام دا
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 51

العمر : 29
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : ميت سلسيل
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : التلتة
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : المهدى
ايه النظام: ايه النظام: : تمام الحمد لله
mms : tegaracool
النقاط 59

مُساهمةموضوع: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الثلاثاء أكتوبر 19, 2010 5:17 pm

الى كل من جرح شخص او لم يعنى شيئا بمشاعره
انت كباقى البشر لك قلب تحب و تكره وكما تحب الا يجرحك الناس فلا تجرح أحد
لكى لا يتمني لك أن تزوق جرحه .
فإذا أحبك أحدا فضعه فى عينيك . ليس تقديرا لحبه فقط . ولكن لأنه سيمسح عن عينيك كل دمعة
لانه لن يتحمل ان تسقط الدمعة من عينيك ..
أعلمت كم هو جميل الحب ؟؟؟ وكم هى مؤلمة الجراح ؟؟
أعطى ماتريد أن تأخذ ... لانك يا عزيزي كما تدين تدان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rooooooody
محاسب منور المنتدي
محاسب منور المنتدي
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : قراءة الروايات الرومانسيه
انثى
مشاركاتي مشاركاتي : 316

العمر : 26
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : شربين
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : الحمدلله بقيت ف تالته
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : مفيش
ايه النظام: ايه النظام: : الحمدلله تمام
mms : tegaracool
النقاط 349

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الإثنين أكتوبر 25, 2010 12:59 pm

الله عليك يااحمد
فعلاكلامك صح
تسلم وتقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mahmoud Ahmed Youssef
موسس المنتدي
موسس المنتدي
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : الرســــــــــم والشـــطرنج
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 10380

العمر : 27
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : ma .h .all.a
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : الــ... 4
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : بالمحـــــــــاضرات
ايه النظام: ايه النظام: : مطرقع
sms : اذا ما طمحت الى غاية ... ركبت المنى ونسيت الحجر

ومن لايحب صعود الجبال ... يعش ابد الدهر بين الحفر
mms : tegaracool
النقاط 16141

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الإثنين أكتوبر 25, 2010 7:44 pm

تسلم يا مان

كلام جميل


للااتصـــــــــــــــــــــال بمدير المنتدي ..

للطلب اي استفسارات استفسارات - للاانضمام للفريق الاداري - للطلب اعلانات

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][/url]
................................................
او علي الاميل
yeausf@yahoo.com
................................................
او علي الجوال الخاص بي :.
01125006664
**********


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rooody
محاسب بالثلاثة
محاسب بالثلاثة
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : (التجــــــــــــــــــــــــــــــارة)::: بـــس فــى الشطـــارة
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 514

العمر : 26
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : شهاااا بلـــــد الســـــلام
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : :::(الفـــرقة الثـــالثة):::
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : ::(وااقــف فى الخــرااابة الجــديدة بتاااعت كليــة التجــااارة)::
ايه النظام: ايه النظام: : قــال ايــه ؟؟؟؟؟؟ طـــازة بـــ طـــازة
mms : tegaracool
النقاط 517

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الثلاثاء أكتوبر 26, 2010 11:25 pm


مشكوووووووووووووووور
مشكوووووووووووووووووووووور
©§¤°يسلموو°¤§©¤ــ¤©§¤°حلوو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــ¤©§¤°حلوو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو°¤§ ©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــ¤© §¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو° ¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلو ووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو° ¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ ¤©§¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــــــــــــــ¤© §¤°حلوووو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــــــــــ¤©§¤°حلوووو°¤§ ©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ـــــــــــــ¤©§¤°حلوو°¤§©
©§¤°يسلموو°¤§©¤ــ¤©§¤°حلوو°¤§©
مشكوووووووووووووووووووووور
مشكوووووووووووووووور
مشكووووووووووووو
__________________

The Hate Make Me Strong


[img]<script src='http://img201.imageshack.us/shareable/?i=000w051x4ti.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]</noscript>[/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed hasan
محاسب بيحاول يوصل
محاسب بيحاول يوصل
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : الشعر والكتابة و النت و الكلام دا
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 51

العمر : 29
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : ميت سلسيل
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : التلتة
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : المهدى
ايه النظام: ايه النظام: : تمام الحمد لله
mms : tegaracool
النقاط 59

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الأربعاء نوفمبر 03, 2010 1:20 am

ن بعض ما عندكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ايه سيف
محاسب مولعها
محاسب مولعها
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : القرآن
انثى
مشاركاتي مشاركاتي : 429

العمر : 25
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : الدقهليه
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : التانيه
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : عند تجاره
ايه النظام: ايه النظام: : WONDERFUL
mms : tegaracool
النقاط 472

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الخميس نوفمبر 11, 2010 2:03 pm

كلامك حلو قوى يااحمد وفعلا كما تدين تدان ولو بعد حين 000لازم كلنا نحاسب على مشاعر اللى قدامنا حتى لو جرحنا000
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed hasan
محاسب بيحاول يوصل
محاسب بيحاول يوصل
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : الشعر والكتابة و النت و الكلام دا
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 51

العمر : 29
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : ميت سلسيل
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : التلتة
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : المهدى
ايه النظام: ايه النظام: : تمام الحمد لله
mms : tegaracool
النقاط 59

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   السبت نوفمبر 13, 2010 12:21 am

أصل لو انجرحت ده ابتلاء ممكن أتعلم منه و يفيدنى
انا لو جرحت دى مصيبه اكيد هتحاسب عليها
لان كما تدين تدان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shouman
محاسب محدش زية
محاسب محدش زية
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : بلياردو & شطرنج
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 1385

العمر : 28
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : المنصورة
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : الرابعه
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : مش بنزل كتير
ايه النظام: ايه النظام: : الحمد لله
sms : ربّــــــ♥️ـــــنآ ألهمْنآ يقــــــــــــ♥️ــــــــيناً يجعلُنآ نُـؤمـــــــ♥️ـــــــــنُ بأنّ ڪُلّ مـــــــــ♥️ــــــــآ نحلمُ بہ سيأٺے يومآ
mms : tegaracool
النقاط 1452

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الإثنين نوفمبر 15, 2010 7:28 am

تسلم يا ميدو كلامك زى العسل والله
افعل ما شئت فكما تدين تدان


اذا اردت شئ بشده فأطلق سراحه فان عاد اليك فهو ملك لك الى الابد وان لم يعد فهو لم يكن لك من البدايه


هكــذا أنـــا دائمـــاً أضحــك بصـــدق.. وأحــب بصــدق .. وأحـــزن بصـــدق .. لا أجـــيد أبـــداً لعـــب الأدوار .. ولا أتقـــن لبـــس الأقنعـــة .. عندمـــا أبكـــي فأنـــا حقـــاً أتالـــم .. وعندمــــا أضحـــك فأنــــا فعــــلاً سعــــيد..
أحــــب مشـــاعـــري كمــــا هـــى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الباشا/طارق
محاسب يفوق الخيال
محاسب يفوق الخيال
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : الكرة والكمبيوتر بس لما النت يكون شغال
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 1737

العمر : 26
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : المنصورة ...الصلاحات
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : الثالثة
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : فى اى مكان جميل
ايه النظام: ايه النظام: : وانت مالك خليك فى حالك
sms : كن كالنجم الذى يقضى حياتة كلها يمد الناس بالنور دون ان ينتظر من احد ان يقول له شكرا
mms : tegaracool
النقاط 1930

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الإثنين يناير 10, 2011 10:23 pm

وعلى رأى المثل يابخت من نام مظلوم ومانمشى ظالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed hasan
محاسب بيحاول يوصل
محاسب بيحاول يوصل
avatar


هوايتك اه ياجميل هوايتك اه ياجميل : الشعر والكتابة و النت و الكلام دا
ذكر
مشاركاتي مشاركاتي : 51

العمر : 29
انت من اين ياباشا انت من اين ياباشا : ميت سلسيل
في الفرقة الكام في الفرقة الكام : التلتة
مكانك فين في الجامعة مكانك فين في الجامعة : المهدى
ايه النظام: ايه النظام: : تمام الحمد لله
mms : tegaracool
النقاط 59

مُساهمةموضوع: رد: لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏   الأربعاء مايو 09, 2012 2:52 pm

ربنا يعافينا من الظلم فاعلا و مفعولا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لا تجرح قلب أحد .. فلك قلب مثله .. و من الممكن ان يجرحه أحد مثلك....‏
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية التجارة جامعة المنصورة :: قسم الاقتراحات والاراشيف :: الاراشيف الموضوعات :: اراشيف منتدي الحوار العام :: القسم العام :: منتدي عذب الكلام-
انتقل الى: